neljapäev, 13. oktoober 2011

Projekti idee

 1.Projekti eesmärgid/idee

Idee ise tuli elust enesest. Kõik me kolmekesi oleme mere peal tööl ja tekkis idee teha selline programm lihtsustamaks meie kõigi tööd. Kui selle valmis saame siis, on tegemist väga praktilise ja igapäevselt kasutatava programmiga.

 Projektil on 2 peamist eesmärki:
a) Laeva meeskonna munsterrolli (kes ei tea, siis see on selline nimekiri, kus on kirjas kõik laeva meeskonnaliikmete nimed, sünniajad ja ametikohad osakondade kaupa) tegemine. Võib tunduda lihtne kasvõi excelis teha selline, aga kui sul on 400 inimest meeskonnas, kes vahetuvad ülepäeva st. toimub pidev roteerumine ja meeskonna vahetus, siis läheb asi keerulisemaks. Lõpp-produktiks on füüsiliselt väljaprinditav paber, mille kinnitab laeva kapten igakord enne sadamast väljumist.
b) Laeva meeskonnaliikmete dokumentide/sertifikaatide haldamine/ kontroll . Igal meeskonnaliikmel peavad olema vastavalt ametikohale nõutavad dokumendid ja sertifikaadid. Programmi kasutajal jälgida ja teavitada eelnevalt meeskonnaliiget tema  paberite kehtivuse lõppemist ja suunata vastavale kursusele ja/või väljaõppele.  Peab olema mehhanism ametiprofiilide loomiseks, st. et, saaks lihtsalt määrata, milliseid dokumente mingi ametikoht vajab.


2. Mida programm peab võimaldama(miinimum ehk „must have“)
a) Uue meeskonna liikme registreerimine( tema andmete lisamine andmebaasi  st. tema nime, sünniaja, tal olevate dokumentide( st. dokumnedi nr, väljaandmisaja, aegumisaja) registreerimine andmebaasis),  nime otsing ja selle järgi dokumentide kuvamine.
b) Rolli väljatrükk
pdf + printer

3. Mida programm võiks võimaldada(„nice to have“)
a) Meili saatmine, töötajale dokumendi aegumise korral 

4. Mida programm sisaldab
a) Andmebaas andmete hoidmiseks.
SQL( + LINQ)
b) Mugav ja loogiline graafiline kasutajaliides

5. Kasutusala
Suuremad reisilaevad(meeskonna arv ca. 400), aga ka väiksemate kauba- ja reisilaevad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar